نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي

ایرانگردی

آدرس صفحات رسمی آی فیلم2 در شبکه های مجازی+تصاویر

به گزارش آی فیلم 2، شبکه تلویزیونی آی فیلم2 در کنار آنتن 24 ساعته خود؛ در شبکه‌های اجتماعی نیز همراه با مخاطبان خود می باشد.

شما ببیندگان شبکه آی‌فیلم 2 می‌توانید از طریق عضویت در یکی از شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، فیسبوک، یوتیوب و تلگرام ضمن آگاهی از جدول نشراتی روزانه و تماشای سکانس های تماشایی فلم و سریال های ایرانی، نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

در ادامه این گزارش با صفحات مجازی کانال تلویزیونی آی فیلم2 آشنا می شوید.

صفحه اینستاگرام شبکه آی فیلم 2:

مخاطبان آی فیلم2 با تعقیب کردن صفحه اینستاگرا این شبکه به آدرس ifilmtv2 که هم اکنون دارای بیشتر سیصد هزار دنبال کننده می باشد، می توانند علاوه بر ارسال نظرات خود ، از جدول نشر روزانه ، سکانس های تماشایی فلم و سریال ها و همچنین تیزر سریال های جدید بهره مند شوند.

اینستاگرام

صفحه فیسبوک شبکه آی فیلم 2:

صفحه فیسبوک این شبکه جهانی به آدرس Ifilmtvdari با بیش از صد و پنجاه هزار تعقیب کننده، از دیگر راه های ارتباطی آی فیلم2 با بینندگانش می باشد.

گفتنی است که صفحه قبلی فیسبوک شبکه آی فیلم2 بیش از یک میلیون دنبال کننده داشت که بدون هیچ اخطار قبلی از دسترس شبکه و مخاطبان خارج گردید.

فیسبوک

صفحه یوتیوب شبکه آی فیلم 2: 

صفحه یوتیوب شبکه جهانی آی فیلم2 به آدرس Ifilmtv2 ، یکی دیگر از راه های ارتباطی این کانال بوده که مخاطبان می توانند سکانس های تماشایی فلم و سریال های ایرانی را در آن تماشا کند.

یوتیوب

صفحه تلگرام شبکه آی فیلم 2: 

مخاطبان آی فیلم2 هم چنان می توانید با عضویت در کانال تلگرام به آدرس ifilmch2@ ، به خانواده آی فیلمی ها بپیوندند و از دیدن سکانس های فلم‌های ایرانی لذت ببرند. 

شماره «0093787449899» آسان ترین راه ارتباطی آی فیلم2

مخاطبان تلویزیون جهانی آی فیلم 2 می توانند با ذخیره کردن شماره «0093787449899» در تلفن های خود هم از طریق «سامانه پیامکی» و هم از برنامه پیامرسان «واتس آپ» تمامی درخواست ها، پیشنهادها یا فلم و عکس های خود را ارسال کنند.

آماده شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما همراهان همیشگی شبکه جهانی آی فیلم2، هستیم.

سمیه غفوری زاده

این مطلب را به اشتراک بگذارید